måndag 3 november 2014

Körkort!!

Äntligen kan jag börja läsa böcker igen för i tisdags (28 okt) tog jag körkort!!! Vilket år detta har varit för mig. Oerhört stressigt men många härliga saker har hänt. Nu äntligen är allting avklarat och jag kan bara njuta av att vara igen. Jag ska börja beta av högen med olästa tidningar och sedan ska jag dyka ner i mina älskade böcker. Lycka!!

Under 2014 har jag:

- fyllt 30 år

- gift mig med min älskade Simon (6 år tillsammans i år)

- köpt ett hus

- renoverat lägenheten och sålt den

- flyttat in i huset

- firat Simon 25 år

- tagit körkort


Puh, 2014 var ett intensivt år och såhär i efterhand var det väldigt dumt att även försöka ta körkort samtidigt som allt det andra, men jag ville så gärna hinna med det under året som jag fyllde 30. För att se det från den ljusa sidan så kommer det åtminstone att bli lätt att minnas vilket år alla dessa stora saker hände.



2 kommentarer:

Louise sa...

Du har minst sagt haft ett intensivt år låter det som ;) Stort grattis till körkortet! :)

Liz sa...

Tack! :) Ja, det har varit lite mycket detta år. 2015 blir säkert lugnare ;)