måndag 23 februari 2015

Nya böcker från Myrorna

I torsdags var jag inne på Myrorna på lunchen eftersom deras bokrea började då. Jag hittade en mängd bra böcker och då var jag ändå lite kräsen och valde med omsorg. Många av böckerna stod på min lista över böcker att låna/köpa så nu är de flyttade till listan för olästa böcker som finns hemma. Jag måste säga att böckerna är oerhört fräscha för att ändå vara second hand. De från biblioteket är betydligt trashigare än dessa:




- Mina hemligheter av Sophie Kinsella
- Överenskommelser av Simona Ahrnstedt
- Hemligheten på Mercy Close av Marian Keyes
- Vi kom över havet av Julie Oysuka
- Svart flicka vit flicka av Joyce Carol Oates
- Hundra år av ensamhet av Gabriel García Márquez
- Karl Knutsson av Dick Harrison
- Majors avsked av Lars Widding
- Polis av Jo Nesbö
- Centurion av Simon Scarrow
- I Hades käftar av Steven Saylor
- Ammons spådom av Valerio Massimo Manfredi
- Vid världens ände av Valerio Massimo Manfredi
- Den sista legionen av av Valerio Massimo Manfredi
- Roms portar av Conn Iggulden
- Bågens mästare av Conn Iggulden
- Sista brevet till Sverige av Vilhelm Moberg
- The Tudors - En drottnings död av Elizabeth Massie
- Processen av John Grisham
- Svärdens fält av Conn Iggulden
- Caesars kvinnor av Colleen McCullough

Så vill ni fynda billiga böcker så kostar deras pocket nu 10 kr och deras inbunda från 15 kr och uppåt.

Inga kommentarer: