lördag 21 augusti 2010

Nya böcker


Jag har sån tur att min killes mamma och mormor älskar böcker lika mycket som jag, för inte bara kan vi sitta och prata om böcker i timmar utan jag får dessutom böcker som de har läst och inte vill spara i bokhyllan! Förra helgen fick jag följande böcker:



- Den farliga leken av Mari Jungstedt
- Blå gryning av Ann Cleeves

Igår kom mina svärföräldrar hem från Dublin och då fick jag följande bok i present:



- The red queen av Philippa Gregory (en av mina favoritförfattare)

1 kommentar:

Linda sa...

Hej,
Jag heter Linda och är i jakt på en harlequinbok "Himmel och helvet av Deborah Simon" såg att du läst den 2004. Själv har jag nämligen läst de övriga 4 böckerna i serien bröderna de burgh men kan inte få tag på just himmel och helvete. min fråga är helt enkelt om du vill sälja boken. Maila mig på linda80_fodor@otmail.com om du kan tänka dig göra det.
Varma hälsningar
Linda Fodor