tisdag 1 oktober 2013

Månadsrapport - September 2013


Det är egentligen ingen idé att jag gör en sammanställning över lästa böcker i september eftersom jag bara läste ut två stycken, men jag gör ett inlägg om det ändå. Så får jag skämmas lite. För det finns faktiskt ingen anledning alls till varför jag läst så lite. Spännande böcker finns det massor av hemma och tid har jag så det räcker och blir över, typ. Kanske att oktober blir en bättre läsmånad.


1. Fredrik Backman - En man som heter Ove
2. Anna Laestadius Larsson - Barnbruden



Totalt antal lästa böcker: 2 st

Lästa på svenska: 2 st
Lästa på engelska: 0 st

Lånade från biblioteket: 2 st
Lästa från bokhyllan: 0 st

Utmaning Boktolvan: 1 st
Utmaning Alfabetet: 0 st
Utmaning Engelska böcker: 0 st
Utmaning Klassiska böcker: 0 st
Utmaning Tegelsten: 0 st
Utmaning Presentböcker: 0 st



Bästa boken var: Båda var riktigt bra böcker som jag varmt rekommenderar!

Sämsta boken var: Ingen

Sammanfattning av månaden: Ja som sagt, usel.

Planerar att läsa i Oktober: Caitlin Moran "Morantologi", Frans G. Bengtsson "Röde Orm", Peter James "Den ens död",
James Dashner "The Maze Runner", Karin Slaughter "Fraktur" och Colleen McCullough "Antonius och Kleopatra".


Inga kommentarer: