onsdag 26 februari 2014

Pocket från Myrorna

Att det är bokrea har säkert ingen bokfantast missat, men jag gjorde som förra året och tog en sväng förbi Myrorna för att fynda pocketböcker för 5 kr och 10 kr.
Tyvärr upptäckte jag rean nästsista dagen så det var rejält utplockat, men jag fick ändå med mig 6 st pocket hem.





- Stenapan av Jeffery Deaver
- Fula fiskar av Patricia Cornwell
- Djur av Joyce Carol Oates
- Liftarens guide till Galaxen av Douglas Adams
- Ödets dotter av Isabel Allende
- Fatimas hand av Ildefonso Falcones
- Uppdrag: Mamma av flera författare
- Brudköpet av Anne-Lise Boge


Förra året köpte jag ju 53 st pocket från Myrorna och ska jag vara ärlig så har jag bara läst tre av dessa böcker ännu. Det kan bero på att jag köpte massa "kanske"-böcker som jag inte känner för att prioritera ännu. Jag håller i och för sig på med "Den andra kvinnan" av Jane Green och "Utrensning" av Sofi Oksanen.


Jag har även 15 st "skäms-böcker" på väg hem till mig som jag köpt på rean :)

1 kommentar:

Louise sa...

Myrorna genererar ofta farligt mycket böcker! Det är ju så svårt att motstå! :)