fredag 23 januari 2015

Storytel

Jag har fått en månad gratis av Storytel, vilket innebär att jag fram till den 13:e feb kommer att lyssna på böcker istället för att läsa dem. Det är svårt tycker jag, mina tankar vandrar iväg ibland och jag får spola tillbaka och lyssna om. Jag har lyssnat klart på två böcker hittills och hoppas kunna klämma några till. Här är de böckerna som ligger i min bokhylla i Storytel-appen:

Kristina Sandberg - Att föda ett barn
Karin Wahlberg - Sigrids hemlighet
Ninni Schulman - Svara om du hör mig
Malin Persson Giolito - Bortom varje rimligt tvivel
Bodil Mårtensson - Barkhes son
Bodil Mårtensson - Blodbokens tid
Jan Guillou - Brobyggarna
Ian McEwan - Uppdrag Sweet Tooth
Jussi Adler-Olsen - Kvinnan i rummet
Simon Scarrow - Legionären
Yvonne Hirdman - Den röda grevinnan
Karolina Ramqvist - Alltings början
Selma Lagerlöf - Kejsaren av Portugallien
Selma Lagerlöf - Herr Arnes penningar
Johanna Lindsey - Stormy Persuasion
Joanna Hickson - Red rose, white rose
Lars Kepler - Stalker KLAR
Camilla Läckberg - Lejontämjaren KLAR
Margit Sandemo - Trollbunden KLAR
Jonas Moström - Hjärtats mörker KLAR
Fredrik Backman - Britt-Marie var här KLAR
Margit Sandemo - Häxjakten KLAR
David Bergman - 36 timmar KLAR
S.J. Bolton - Livrädd KLAR

Jag vet att jag inte kommer hinna lyssna på alla dessa böcker men det känns bra att ha dem uppskrivna här på bloggen. Ibland får man erbjudanden från Storytel eller andra ljudbokssajter och då vill jag snabbt och enkelt kunna hitta denna lista.


2 kommentarer:

[Anna] sa...

Åh några intressanta böcker där :)

Louise sa...

Jag hakade på ett erbjudande om tre gratis-månader på Storytel via Telia, men de är nu slut. Jag tror att jag ska ha kvar Storytel ett tag i alla fall, är hittills väldigt nöjd med deras tjänst.