torsdag 29 april 2010

Bortförklaringar


Igår beställde jag hem 9 böcker från underbara Adlibris, så nu väntar jag med spänning på dem!

Jag vet att jag har kommit efter med läsningen men jag har för mycket på gång runt omkring mig just nu. Eftersom jag har semester hela juni räknar jag med att få många härliga stunder över till bokläsning då, men självklart måste jag skärpa till mig redan nu. Får alltid lite ångest när jag ser min gigantiska samling böcker som finns hemma och som dessutom är olästa! Jag har i alla fall varit duktig och inte lånat något på biblioteket på väldigt länge, utan nu fokuserar jag på böckerna som finns i bokhyllan hemma. Att det är så många olästa böcker i min samling är inte helt och hållet mitt fel. Min sambos fina mamma överöser mig med böcker som inte får plats i hennes bokhyllor och jag var tidigare med i bokklubbar som skickade hem böcker som jag inte hann läsa då. Sen har vi både jul och födelsedag då jag ofta får böcker. Att bibblan dessutom säljer ut böcker för 1 kr gör inte saken bättre. Fast när det var rea på Adlibris var det helt och hållet mitt fel att samlingen utökades.

Vilka böcker jag beställde hem får ni se när de kommit...

Inga kommentarer: