måndag 22 juni 2015

Sista böckerna från bibblan?

Innan jag kan påbörja någon av böckerna på min "Sommarläsningslista" så vill jag gärna läsa ut nedan böcker som jag har lånat från biblioteket:



Jag tror (och hoppas) att dessa böcker är de sista som jag lånar från biblioteket ett tag framöver. Resten av året ska jag bara läsa böcker från min egna bokhylla (hur många gånger har jag inte sagt det?...)

Jag har bara 150 sidor kvar i Faithless och sedan tror jag att jag vill läsa Jojo Moyes bok. Karin Slaugther är just nu min absoluta favoritförfattare och jag försöker komma över alla hennes böcker. Jag har läst 5 av hennes böcker hittills och förutom de 2 som jag har hemma från bibblan så har jag även 2 egna olästa böcker av henne.


På tal om något helt annat, dessa fina bokmärken köpte jag på Akademibokhandeln för några veckor sen:


Tänk att en sån liten sak som ett fint bokmärke får mig att le så fort jag öppnar boken...

Inga kommentarer: