torsdag 24 oktober 2013

Jag ska gifta mig!


Den 4 maj i år friade min kille till mig så i maj 2014 gifter vi oss!! 

Därför har det av naturliga skäl blivit väldigt mycket läsning av bröllopstidningar och boken Allt om Bröllop för min del. 


Vi har kommit långt i planeringen och inköpen som rör bröllopet så jag känner mig väldigt lugn. Brudklänningen, skorna och slöjan köptes igår! Frisör, florist, fotograf, musiker, vigselförrättare och lokal är bokad. Inbjudningarna är skickade. Allt känns helt magiskt!



3 kommentarer:

Vilma sa...

Grattis! :D

Ett tips på böcker som handlar delvis om bröllop:
Som en drömbild
Doft av rosor
Ögonblick att minnas
Den lyckligaste dagen

Böckerna är av Nora Roberts!

Liz sa...

Tack Vilma! Jag ska spana in dem böckerna :)

Louise sa...

Vad roligt! Grattis! :)