tisdag 24 januari 2017

Bookhaul november 2016

Dessa böcker köpte/fick jag i november i år:



Carr, Robyn - Ljuset bortom bergen (Virgin River 7) KLAR
Carr, Robyn - Kärlek bland molnen (Virgin River 8) KLAR
Carr, Robyn - Ett litet mirakel (Virgin River 9)
Carr, Robyn - Dans i månsken (Virgin River 10)
Carr, Robyn - Våga börja om (Virgin River 11)
Gifford, Blythe - Nöjen vid hovet (Med pompa och ståt 2)
Moore, Margaret - Kärlekens krigare
Ohlsson, Kristina - Davidsstjärnor
Robinson, Peter - En bit av mitt hjärta
Schulman, Ninni - Svara om du hör mig
Slaughter, Karin - Indeliable (Grant County 4)
Slaughter, Karin - Fallen (Will Trent 5)
Slaughter, Karin - Cop Town
Willingham, Michelle - Förtrollad av en krigare (Kampen på den gröna ön 1)
Willingham, Michelle - Ett stulet hjärta (Kampen på den gröna ön 2)
Kepler, Lars - Kaninjägaren KLAR

2 kommentarer:

[Anna] sa...

Var köpte du Karin SLaughter böckerna? Robyn Carr gillar jag, läser också den där serien och Kaninjägaren är en bok jag önskar mig!! :)

Liz sa...

Jag köpte Karin Slaughters böcker på bokus.com för 95 kr/styck (78 kr för Cop Town). Älskar hennes böcker! :)
Jag har precis upptäckt Robyn Carr men har redan läst 6 av hennes böcker och eftersom jag älskar det där lilla samhället och karaktärerna så köpte jag resten av hennes böcker också :)
Kaninjägaren fick jag av min svärmor ;)