torsdag 25 februari 2010

Bokbabbel


Nu ligger mina listor på lästa böcker uppe här på bloggen. Eftersom jag började skriva ner allt jag läste år 2000 så har jag inga tidigare listor, men jag lärde mig läsa när jag var 4 år (min storebror lekte skola med mig) så det finns nog många böcker som inte noterats...

Listorna kan ni hitta som länkar i menyn till vänster.
Jag ska skriva ner listan från 2009 också men allt ligger inte inlagt i datorn så det får vänta lite. 2010 har jag patetiskt nog inte hunnit läsa ut en enda bok, men det beror som sagt var på den där nyköpta bärbara datorn.

Nu ska det läsas böcker för glatta livet! Jag ska visa bilder på mina bokhyllor som svämmar över av olästa böcker någon dag. Två fina Billys-bokhyllor har jag proppfulla med dubbla rader av det bästa jag vet: böcker!

Inga kommentarer: