måndag 16 mars 2015

Ny läsutmaning - Hyllvärmare

Efter detta inlägg så känner jag att det är dags att uppdatera mina läsutmaningar lite. Jag behöver definitivt lägga till en utmaning om Hyllvärmare. Böckerna tar jag från denna sida och jag lägger mig på en skön nivå även med denna utmaning. 10 böcker från listan bör jag kunna klämma under året och förhoppningsvis fler.

För övrigt går det bra med mina läsutmaningar. Jag är inne i ett läsflow nu och har redan läst mer än hälften av årets böcker. Jag kommer med största sannolikhet att höja siffran för antal böcker som jag vill läsa under 2015 men jag gör det först när jag har läst 29 böcker. Jag vill inte ha någon stress detta år och särskilt inte över läsningen. Jag läser för att jag tycker att det är kul och älskar att göra det och mina läsutmaningar pushar mig lite i rätt riktning.
Eftersom jag har en förmåga att alltid låna böcker på biblioteket trots att jag har mängder med olästa böcker hemma så behöver jag en utmaning såsom Hyllvärmare för att hjälpa mig att välja rätt böcker.

Jag har lyckats fixa fina widgets på hur det går med årets läsutmaningar. Dessa finns till vänster i bloggen och illustrerar väldigt tydligt hur det går för mig. En riktigt bra morot!

Lästa böcker 2015

18/30


Inga kommentarer: