måndag 2 december 2013

Månadsrapport - November 2013


1. Peter James - Den enes död
2. Liz Coley - Berövad
3. Oxana Kalemi - Såld


Totalt antal lästa böcker: 3 st

Lästa på svenska: 3 st
Lästa på engelska: 0 st

Lånade från biblioteket: 3 st
Lästa från bokhyllan: 0 st
Ljudböcker: 0 st

Utmaning Boktolvan: 0 st
Utmaning Alfabetet: 0 st
Utmaning Engelska böcker: 0 st
Utmaning Klassiska böcker: 0 st
Utmaning Tegelsten: 0 st
Utmaning Presentböcker: 0 st


Bästa boken var: Berövad av Liz Coley var den boken som jag sträckläste eftersom jag var väldigt nyfiken på hur den skulle sluta. Fast ingen av böckerna som jag läste denna månad får högst betyg...

Sämsta boken var: Jag blev lite besviken på Den enes död av Peter James. Hans böcker brukar vara mer spännande än vad denna bok var. Med det sagt var den inte direkt dålig, bara helt okej.

Sammanfattning av månaden: Det här var en ganska vanlig läsmånad för mig. Jag var i New York en vecka och då blev det nästan ingen läsning alls. Jag hade tänkt att läsa på planet men det fanns en touch screen-skärm i stolsryggen framför så jag hade fullt upp med att se på filmer, tv-serier och att spela spel. Så ingen läsning alls där...

Planerar att läsa i December: Jag har fortfarande några biblioteksböcker kvar att läsa ut och jag har flera egna böcker som jag har påbörjat. Eftersom det finns många röda dagar i december så hoppas jag hinna läsa fler böcker. Jag har dessutom två bokstäver kvar i Alfabetsutmaningen att läsa ut, I och N, så detta vill jag slutföra i december.


Inga kommentarer: