lördag 20 oktober 2012

Att läsa-böcker vid nattduksbordet

Dessa böcker ska jag försöka läsa ut innan året är slut (jag läser mest under hösten har jag märkt):



- A walk to remember av Nicholas Sparks (klar)
- Geralds lek av Stephen King (klar)
- En röd liten fågel i juletid av Fannie Flagg
- Vart tog all denna kärlek vägen? av Käbi Laretei (klar)
- Femtio sätt att träffa den rätta av Lucy-Anne Holmes (klar)
- Fifty shades freed av E.L. James
- Dead until dark av Charlaine Harris
- Det allra heligaste av William Faulkner (pågående)
- En flickfotografs bekännelser av Bingo Rimér (klar)
- Barfota änglar av Linnea Willén (klar)
- Bittrare än döden av Camilla Grebe och Åsa Träff (klar)
- Kollektivt självmord av Arto Paasilinna
- Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon (klar)

Jag är själv lite skeptisk till om jag verkligen kommer att klara av denna utmaning så håll tummarna! :)

2 kommentarer:

[Anna] sa...

Fifty shades freed har jag oxå tänkt hinna läsa i min olästa bokhylla har jag "Bittrare än döden" ska bli spännande att läsa din recension :) Ensamma hjärtan och hemlösa hundar har jag läst och jag som är hundtokig älskade den ;)

bokmal73 sa...

På din lista har jag endast läst Ensamma hjärtan och hemlösa hundar - den passar bra under julhelgen med en Aladin ask inom en armsläng avstånd