fredag 28 december 2012

Julklappsböcker

Vilken skön och mysig jul det har varit! Synd bara att jag har varit dunderförkyld i snart 2 veckor...

Tänkte visa de böcker som jag/vi fick i julklapp (en är redan utläst):


- Annas mat av Anna Bergenström (Simon och jag fick denna tillsammans)
- 101 öl av Örjan Westerlund (denna fick Simon. Väldigt kul bok med alla öl man bör ha smakat innan man dör. Vi älskar öl båda två och det är lite extra kul med en egen utvärdering som ska göras per öl)
- Drottningar i Sverige av Tomas Blom (jag fick den av mina föräldrar men jag var så extremt sugen på den här boken så jag läste ut den redan på juldagen. Ska besöka Riddarholmskyrkan där många drottningar är begravda och ta med boken så att jag vet vilken grav som tillhör vem)
- Drömbokhandeln av Laurence Cossé (älskar omslaget!)
- Den tomma stolen av J.K. Rowling (denna fick jag av Simons mamma/min svärmor)


Jag fick även denna bok strax innan jul:

 

- Delhis vackraste händer av Mikael Bergstrand (jag har hört mycket bra om denna bok så det ska verkligen bli kul att läsa den)

Inga kommentarer: