torsdag 6 december 2012

Konsert med Rob Zombie och Marilyn Manson

Det går segt med läsningen just nu, men det beror inte på läslusten. Jag är nämligen mitt i ett bokslut och har haft fullt upp med jobb både förra veckan och denna.

Igår var jag dessutom på konsert på Hovet och såg ROB ZOMBIE och Marilyn Manson!!! Som gammal rocker-brud var det himla coolt att se de live för första gången, och att Rob Zombie dessutom drog igång världens show var hur grymt som helst! När han sprang ut i publiken och stod max 2 meter ifrån mig och killen blev jag helt starstrucked. Jag missade att ta kort och hade jag bara gått något steg åt vänster och sträckt ut handen så hade jag rört vid honom..

Förhoppningsvis hinner jag med lite läsning ikväll. Jag läser Divergent av Veronica Roth just nu och den verkar väldigt lovande.



1 kommentar:

Tessans Bokblogg sa...

OH MY GAHD VAD AVIS JAG ÄR!!!!! Ääääälskar Marylin Manson. Han är kung!