söndag 25 november 2012

Läshörnan

Jag har suttit och googlat på mysiga läshörnor och jag önskar verkligen att jag kunde ha min läshörna lite mer såhär:




Ser ni ett mönster? :)


I verkligheten ser min läshörna ut såhär:
Bor man två i en tvåa så kan det ibland bli lite trångt, men en läshörna fick jag i alla fall! :)



Det är ett stort fönster till höger om fåtöljen men eftersom det är mörkt ute så har vi vår mörkläggningsrullgardin nere..

Har ni någon särskild läsplats och hur ser den ut i såna fall?




3 kommentarer:

Louise sa...

Vad ljusa och härliga bilderna såg ut, hade inte haft något emot att läsa där :)

[Anna] sa...

Jag har ingen läshörna, fast har massa bokhyllor och en soffa i vardagsrummet men jag läser sällan där utan i sängen eller soffan i köket. Men jag skulle gärna ha så man kan sitta i fönstret så där amerikanskt och läsa :)
Blev jätte nyfiken på dina bokhyllor nu :P

Liz sa...

Louise - Jag har alltid älskat en sådan där bänk framför fönstret eller t.o.m. en bred fönstersmyg som man kan sitta i och läsa.

Anna - Det finns bilder på mina bokhyllor under fliken "Mina bokhyllor" och böckerna som är i dem (de flesta iaf) finns under fliken "Olästa böcker i bokhyllan" och "Lästa böcker" :)