lördag 24 november 2012

Nytt från bibblan

Idag var jag förbi biblioteket för att återlämna en bok och eftersom det är så svårt att gå därifrån utan en enda ny bok så fick 4 böcker följa med hem den här gången. När jag kom hem såg jag att jag fått med mig en bok med stor stil så den får jag byta vid tillfälle. 
Böckerna kommer att läggas till i detta inlägg. Man kan ana att jag fick ett sug efter svensk historia efter eventet i Livrustkammaren i onsdags.



- Hermans historia av Herman Lindqvist
- Erikskrönikan
- Heliga Birgitta av Birger Bergh
- Vägen till Jerusalem av Jan Guillou (nej jag har inte läst Arn-böckerna än...)


2 kommentarer:

Bella sa...

SV: Misstänkte att det skulle gå något åt det hållet ;) Publicerade inte din kommentar nu btw för att hålla borta spoilers från andra :)

Liz sa...

Vad bra. Tänkte nästan skriva det, att du kanske inte ska publicera min kommentar, för andras skull :)