lördag 10 november 2012

Topp 10-utmaning

Det går runt en utmaning på flera bloggar som jag tänkte haka på. Den heter Topp 10-utmaning och har förändrats något sen den startade. Jag kom i kontakt med den via Enligt O och letade mig bakåt till hela listan hos Ellisons blogg. Sedan blandade jag hennes lista med listan hos Katta Kvack och ändrade så att den passar mig och då fick jag fram följande lista:

TOPP 10-UTMANING

10 fakta om mig själv

10 favoritfilmer

10 favoritserier

10 bloggare jag gärna skulle hänga lite med

10 bästa konserter jag sett

10 favoriträtter

10 favoritdrycker

10 favoritsnacks

10 favoritböcker

10 favorittidningar

10 manliga favoritskådisar

10 kvinnliga favoritskådisar

10 kändiscrushar

10 favoritband/sångare

10 fiktiva favoritkaraktärer

10 favoritsånger just nu

10 saker jag ville bli när jag var liten

10 favoriter i min skönhetsarsenal

10 saker jag inte kan gå ut utan

10 saker jag måste göra innan jag dör

10 internetsidor jag ofta besöker

10 heta fysiska saker på en eventuell partner

10 heta egenskaper på en eventuell partner

10 anledningar att älska bloggandet

10 saker jag gör när jag har tråkigt

10 saker jag älskar med mig själv

10 saker jag önskar att jag kunde förändra

10 saker jag ångrar

10 önskningar

10 ställen jag vill åka till

Förhoppningsvis hinner jag klart med den innan årsskiftet och då kommer ni veta betydligt mer om mig än ni vet idag :)

Inga kommentarer: